ZMIANA STYLU POSTĘPOWANIA

Nauczyciel ten ciągle zmieniał styl postępowania, gdy już trochę udawało mu się okiełznać uczniów i gdy klasa przez jedną czy dwie lekcje zachowywała się stosunkowo lepiej, natychmiast rozluźniał dyscyplinę. Powracał wówczas chaos, nad którym nauczyciel znów starał się zapanować. Minął rok, zanim zrozumiał on, że należy zaczynać od wprowadzenia ostrej dyscypliny, „luzować“ dopiero po pew­nym czasie, gdy zestawy reguł przez niego wprowadzone zostaną przez uczniów uznane za naturalne i oczywiste. Dopiero mając zapewnioną dyscyplinę, można za­cząć nauczać. Jak już wspomniano wcześniej, klęskom i niepowodzeniom startu towarzyszy samotność. W szkole nie ma nastawienia, by wtrącać się i pomagać młodemu adep­towi, ale poza tym jeszcze inny ważny czynnik przyczynia się do osamotnienia.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)