WIEDZA O UCZNIU

Hargreaves (1975) sądzi, że dochodzenie do wiedzy o uczniu odbywa się etapami. Zaczyna się od luźnych spostrzeżeń i spekulacji myślowych, głównie zresztą związanych ze sprawami łatwo rzucającymi się w oczy, a więc takimi, jak. grzeczność, podporządkowanie, posłuszeństwo, pilność, stosunki z kolegami. Cza­sem już na tym etapie można się zorientować, czy uczeń daje się lubić. Może się zdarzyć, że nauczyciel sądzi, że w ciągu C nie warto czegoś wyjaśniać, natomiast uważa, że jest sens to samo tłu­maczyć w ciągu A. Nauczyciel taki pewne zachowania uczniów będzie traktował jako normalne w ciągu A, co innego zaś uzna za normę w grupach złożonych z uczniów mniej zdolnych.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)