TREŚĆ SZTUKI

A więc jaka jest treść sztuki odgrywanej w szkołach anglosaskich? Pierwsza uwaga, jaka narzuca się przy omawianiu tego zagadnienia i przedstawianiu go czy­telnikowi polskiemu, jest taka, że znacznie łatwiej odpowiedzieć na pytanie, jaką sztukę dano do odegrania, gdy istnieje centralnie określony program nauczania poszczególnych przedmiotów, istnieje program wychowania.Zupełnie inna sytuacja panuje w Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych. Szkolnictwo jest tam zdecentralizowane i nie ma jednego wspólnie przyjętego pro­gramu. Ta okoliczność utrudnia trochę sprecyzowanie tego, czego właściwie ocze­kuje się od nauczyciela i do jakiego stopnia nauczyciel jest zobowiązany oczekiwa­nia te spełnić. Określenie owych „reguł” czy przepisów powodujących, że nauczy­ciel otrzymuje z otoczenia społecznego informację na temat tego, co ma być grane, jest tu więc trudniejsze, ale jednak nie jest niemożliwe.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)