SYTUACJA W KLASIE

Z jednej strony jest tu impuls do działania zgodnego z życzeniem – do głośnej odpowiedzi, do wysunięcia się na front kolejki, do zareagowania gniewem na przerywanie. Z drugiej strony występuje impuls do porzucenia samego życzenia, do nieuczestniczenia w dyskusji, do obycia się bez picia, gdy ogonek jest zbyt długi, lub do porzucenia działania, które ktoś nam przerwał (Jackson 1968, s. 18). Sytuacja w klasie zmusza młodego człowieka do wyrobienia w sobie równowagi między impul­sywnym działaniem a apatycznym wycofaniem się. Z drugiej strony nie jest tak, że ocenianie zdarza się tylko w szkole. Dziecko oceniane jest przez rodziców, pewien istotny rodzaj oceny wyrażają też koleżanki i koledzy w miejscu zabaw.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)