STOSUNEK DO UCZNIÓW

Tak więc uczniowie oczekują, że nauczyciel stworzy ramy dla ich zachowań, ale ramy te dadzą pewne możliwości luzu dla własnych decyzji, poza tym pozwolą na to, że wszyscy od czasu do czasu będą mogli się trochę pośmiać. Nauczyciel, ustalając ramy dla wolności uczniów, powinien pozostawać „ludzki”, przy czym by­cie „ludzkim oznacza nie tylko indywidualny, sympatyczny stosunek do uczniów i zauważanie ich jako jednostek, ale także pozwolenie sobie na okazanie zwykłych ludzkich słabości. W licznych oczekiwaniach wobec nauczycieli, obok postulatów dotyczących tego, jak nauczyciel ma kierować, pojawiają się postulaty co do posłu­giwania się humorem.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)