STOSOWANIE ZAŁOŻEŃ

Stosując drugie, bardziej złożone podejście, starano się rozpoznać, jakie cechy osobowościowe uczniowie łączą z dobrymi rezultatami dydaktycznymi osiąganymi przez nauczyciela. Stwierdzono, że dobrzy nauczyciele więcej niż inni wymagają, mają większą wiedzę, lepiej wykładają i lepiej umieją utrzymać dyscyplinę .Szybko zauważono jednak, że badania, w których uczniowie wypowiadają się o    nauczycielach, przynoszą informacje o ograniczonej wartości. „Faktem jest, że przeciętny uczeń nie wie więcej o czynnikach warunkujących efektywność nauczy­ciela niż ktokolwiek inny. Gdy prosimy go o opisanie dobrego nauczyciela, daje nam mieszankę banałów z uwagami zdroworozsądkowymi, które nie wykraczają ponad to, co obecnie ogólnie jest znane”.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)