POWSTAJĄCE SYSTEMY

Tak na przykład R. Clements (1967) opracował system klasyfikowania pytań używanych przez nauczyciela przy nauczaniu przedmio­tów humanistycznych.Systemy kategoryzacji tworzone ze względu na potrzeby weryfikacji określonej teorii. W drugiej połowie lat sześćdziesiątych J. MacDonald i E. Zaret (1968) sporzą­dzili system kategorii badania pracy nauczyciela oparty na Rogersowskiej koncepcji „relacji terapeutycznych”.Systemy zbudowane głównie dla badania przebiegów rozumowania w klasie.Smith i M. Meux (1970) przygotowali system do badania logicznej wartości wypowiedzi nauczyciela.Systemy badające metodyczne aspekty działalności nauczyciela, np. stosowa­nie różnych technik nauczania, używanie pomocy naukowych itp.Systemy, w których zjawiska dziejące się w klasie usiłuje się analizować w terminach i kategoriach używanych w psychologii społecznej.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)