POGŁĘBIONE BADANIA

Gdy nauczyciel sam nie bardzo wie, jak powinien postępować, błądzi, zmienia podejścia od „ostrego” do „luźnego”, jednym słowem, uniemożli­wia uczniom jasne odczytanie, czego chce, fazą ta będzie się przeciągać.John Beynon i Paul Atkinson (1984) przeprowadzili pogłębione badania nad pierwszym spotkaniem w szkole typu comprehensive w południowej Walii. Podwa­żają oni wprowadzony przez Balia podział na dwie fazy „rozciągniętego” na Icilka godzin pierwszego spotkania, ponieważ z ich badań wynika, że niektórzy ucznio­wie wyłamują się z pasywności pierwszej fazy i już w tym okresie podejmują dzia­łania w celu testowania nauczycieli. Inne badania wykazują jednak, że w szkołach amerykańskich też można w postępowaniu uczniów i nauczycieli wyodrębnić dwie fazy pierwszego kontaktu.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)