PODEJMOWANE BADANIA

Podejmowane w latach sześćdziesiątych badania amerykańskie nad procesami inter­akcji w klasie szkolnej nie są przeze mnie traktowane jako coś, co się skończyło i jest już tylko fragmentem historii wychowania. Analiza interakcji, mimo krytyki, z jaką się potem spotkała, była nurtem żywym także w latach siedemdziesiątych, ma zresztą swoich zwolenników i obecnie. W pewnych krajach, do których „no­winki” badawcze dochodzą z opóźnieniem, analizę interakcji długo traktowano ja­ko nowoczesne podejście do badań pedagogicznych. Zresztą także na terenie Wiel­kiej Brytanii ważne badania nad stylem nauczania przeprowadzono dopiero w la­tach siedemdziesiątych (Bennett 1976).

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)