ODMIENNE TRAKTOWANIE

Inaczej mówiąc: w czasie tego pierwszego kontaktu zaczynają rysować się wzorce strategii postępowania tak nauczyciela, jak i uczniów, które po­tem, w trakcie długotrwałych interakcji, występują ale pojawiają się także pewne swoiste cechy pierwszego spotkania, których potem już można nie zauważyć. Daw­niej nie sądzono, że specyfika pierwszego spotkania jest tak wyraźna, ważna i brze­mienna w skutki dla dalszej pracy nauczyciela. To wszystko okazało się później. Badania na ten temat pojawiły się przede wszystkim wśród zwolenników jakościo­wego, antypozywistycznego podejścia do analizowania zjawisk wychowania.To, że późno zwrócono uwagę na pierwszy kontakt, jest też związane z niechę­cią dyrektorów szkół i nadzoru szkolnego do prowadzenia badań w momencie roz­poczynania zajęć.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)