JEDNOLITA CAŁOŚĆ

Niektórzy autorzy sądzą że ukryty program nie jest jednolitą „całością”, której elementy są spójne i dość konsekwentnie powiązane. Przeciwnie, uważają oni, że to, co ukryty program proponuje, jest rezultatem sprzecznych dążeń i norm, które przebijając się na powierzchnię zdarzeń, zmuszają uczniów do wyborów lub kom­promisów.Catherine Cornbleth (1984) uważa, że na ostateczny obraz ukrytego programu składają się zestawy wzajemnie wykluczających się, sprzecznych oczekiwań, reguł, wiadomości. Zwraca ona uwagę na niezgodności:między programem a tym, co robi nauczyciel,między poszczególnymi fragmentami programu,między nauczycielami,między tym, co przekazuje szkoła, a tym, co rodzina i otoczenie.Combleth traktuje „ukryty program jako właściwość pozytywną.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)