DUŻE BADANIA

W latach siedemdziesiątych podjęto w Wielkiej Brytanii kilka dużych przedsię­wzięć badawczych charakterystycznych dla omawianego stylu. Pierwsze to badanie Bennetta na temat związku między stylem nauczania a postępami uczniów. Badanie objęło ponad 400 nauczycieli i pozwoliło na wyodrębnienie 12 typów – stylów zachowań, które dają się mniej więcej ułożyć na osi między nauczaniem tradycyj­nym a progresywistycznym. Następnie analizowano dokładniej pracę blisko 40 na­uczycieli i analizowano otrzymane przez nich wyniki. Ogólne rezultaty okazały się raczej sprzyjające dla trądycjonalistycznego podejścia.Zorganizowano także duże podłużne badania nad zachowaniem się nauczycieli nauczania początkowego.

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)