DOCENIENIE ZA CECHY

W szkole jest się cenionym za cechy, które zwykło się określać jako dziewczęce w przeciwieństwie do bardziej agresywnych i aktywnych cech męskich. Dela­mont tak o tym pisze: „Sexton (1974) dowodzi, że wartości szkolne są zbyt pasyw­ne i feministyczne i jako takie nie mogą być zdrowe dla dorastających chłopców, tak więc chłopcy zaczynają się buntować i mieć kłopoty z nauką. (…). Większość feministek zgadza się, że szkoły rzeczywiście podkreślają zbytnio pasywność i ko­biecość, ale głównie na tym cierpią młode dziewczęta (Delamont 1980, s. 44).

Witaj na moim serwisie w całości poświęconym tematyce hobby! Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi artykułami! Mam nadzieję, że strona przypadnie Ci do gustu i znajdziesz tutaj ciekawe pomysły na spędzenie wolnego czasu!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)